Kevään yhteisvalinta

2.6.2018

Kevään yhteisvalinnan tiedot

Uusien opiskelijoiden nimet julkaistaan Opetushallituksen ohjeen mukaisesti aikaisintaan to 14.6.Valittujen nimilista on nähtävissä Lempäälän lukion ovella ja julkaisuluvan antaneiden nimet ovat koulun kotisivulla. Kaikki lukioomme valitut saavat tiedon valinnastaan myös kotiin kirjeitse.

Kirjeen mukana on valintakirjeen lisäksi paljon muutankin paperia: henkilötietolomake, terveydenhoitajan kysely, erityisruokavalioista ilmoittaminen, opiskelijahuollon kysely, mahdollisesti matkatukihakemus, Lempäälän wilman avainkoodi niille, joilla Lempäälän kunnan wilma-tunnuksia ennestään ei ole ym. Kannattaa odottaa kirjettä ja täyttää kaikki paperit ja tuoda ne sitten kerralla kansliaan. Papereiden valmiiksi täyttäminen nopeuttaa ilmoittautumista. Varaudu jonottamaan.

Lukion opiskelupaikka on varmistettava tuomalla peruskoulun alkuperäinen päättötodistus Lempäälän lukion kansliaan viimeistään ti 19.6. klo 14. Osoite on Valkeakoskentie  19, 37500 Lempäälä, 2. kerros/oppilasinfo, hallinto. Sähköinen paikan vastaanotto Opintopolussa ei yksin riitä.Jos opiskelija/opiskelijan edustaja ei pääse tuolloin tuomaan todistustaan kansliaan, hän voi tuoda sen etukäteen.

Jos opiskelija ei ota paikkaa vastaan, niin hänen tulisi ilmoittaa siitä heti, jotta paikka vapautuu seuraavalle jonossa.

Työjärjestys on wilmassa ja kirjalista 2018-2019 löytyy lukion nettisivulla www.lempaalanlukio.fi