Heikentynyt epidemiatilanne aiheuttaa muutoksia syksyn ylioppilasjuhlaan 4.12. - juhlaan voivat osallistua ainoastaan ylioppilaat, tilaisuus pidetään Virta-salissa kello 14 alkaen

18.12.2020

Pirkanmaan heikentyneestä koronavirustilanteesta ja siihen liittyvistä alueellisista suosituksista johtuen joudumme valitettavasti muuttamaan Lempäälän lukion syksyn 2020 ylioppilaiden lakkiaisjuhlaa niin, että lakitustilaisuuteen voivat osallistua vain syksyn ylioppilaat, eivät heidän läheisensä. Tilaisuus myös siirretään kello 14 alkavaksi ja se pidetään kampuksen Virta-salissa. Juhla on kuitenkin katsottavissa suorana lähetyksenä Lempäälän lukion Facebook-sivuilla.

Ylioppilaita pyydetään saapumaan paikalle kello 13.45 ylioppilaslakki mukanaan. Käymme ylioppilaiden kanssa tilaisuuden kulun läpi ennen juhlan alkua.

Huomioithan vielä seuraavat juhlaan liittyvät seikat.

- Perjantain juhlaan saa osallistua vain oireettomana.

- Juhlaan osallistuu ylioppilaiden lisäksi lukion puolelta molemmat rehtorit sekä tekniikasta ja musiikista vastaavat henkilöt. Henkilömäärä tilaisuudessa on 17.

- Ylioppilaat, saapukaa Virta-saliin pääovien kautta. Oville on järjestetty käsidesiä. Käsienpesun mahdollisuus on wc-tiloissa sekä erillisessä käsienpesualtaassa.

- Kasvomaskin käytöstä on vahva suositus kaikille juhlaan osallistuville.

- Juhlan ohjelma on normaalia lyhyempi, mutta siihen kuuluu todistusten jaon ja lakituksen lisäksi muutamia esityksiä.

- Ylioppilaiden onnittelu tapahtuu ilman lähikontaktia.

- Juhlaan saavutaan ja juhlasta poistutaan turvavälit huomioiden.

- Huomioithan turvallisuuden huomioon ottavan juhlakäyttäytymisen myös koulun jälkeisessä juhlapaikassa sekä itsenäisyyspäiväviikonloppuna. #Pelastetaan joulu