Kevään 2023 yhteisvalinta

2.8.2023

Uusien opiskelijoiden nimet julkaistaan Opetushallituksen ohjeen mukaisesti aikaisintaan to 15.6.

Lempäälän lukioon valittujen, julkaisuluvan antaneiden, opiskelijoiden nimilista on tuolloin nähtävissä koulun kotisivulla www.lempaalanlukio.fi

Opiskelupaikan vastaanottaminen tai peruminen tehdään viimeistään ma 19.6.

Jos opiskelija on yhteishakua tehdessään antanut sähköpostiosoitteensa hakemuksella, hän saa sähköpostiinsa linkin, jonka kautta pitää ottaa opiskelupaikka vastaan tai kieltäytyä siitä.

Vaihtoehtoinen reitti on kirjautua Oma Opintopolku -palveluun Opintopolku.fi-palvelussa. Tämä vaihtoehtoinen kirjautuminen Oma Opintopolkuun edellyttää vahvaa tunnistautumista (esim. verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen). https://opintopolku.fi/oma-opintopolku/

Jos jostain syystä opiskelija ei voi sähköistä ilmoittautumista tai perumista tehdä, niin hänen pitää olla yhteydessä lukion koulusihteeriin.

Tervetuloa Virta-kampuksen opiskelijoille tarkoitettuun kesätapahtumapäivään tiistaina 20.6.! Päivän aikana on mahdollisuus tutustua toisiin kampuksen opiskelijoihin, olla hyvässä seurassa, osallistua hauskaan yhteisölliseen toimintaan ja nauttia iltapäivän päättävästä musiikkiesiintyjä Blacflacon keikasta! Tapahtuma alkaa kello 14 ja päättyy noin kello 17.30. Tapahtumapäivä toteutetaan Hauhon Säästöpankkisäätiön tuella.

Lukion opo Katja Luoto on tavattavissa lukiolla ma 19.6. klo 10-12 ja ti 20.6. klo 10-13.

Yhteystiedot 050 383 0518, katja.luoto(at)lempaala.fi, Wilman opettajat

Opiskelija tulee lukiolle tekemään ainevalinnat ma 19.6. tai ti 20.6., mikäli hän ei ole niitä keväällä tehnyt tai opiskelija haluaa tehdä muutoksia jo tekemiinsä valintoihin.

Opiskelijan sähköpostiin tulee to 15.6. ohjeita opiskelujen aloittamisesta. Jatkossa tiedotteet löytyvät lukion Wilmasta.

Opiskelijoille ja heidän huoltajilleen löytyy ohjeita ja tietoa Lempäälän lukion kotisivuilta esim. Uusi lelulainen | Lempäälän lukio (yhdistysavain.fi)

Koulusihteeri Marja Ollonbergiin voit olla yhteydessä to 22.6. asti ja taas ti 1.8. alkaen,

marja.ollonberg(at)lempaala.fi, Wilmassa kohdasta henkilökunta,

puhelin on ma-pe 040 133 7407 klo 8-15.