Vanhempainillat

Vanhempainiltoja pidetään ensimmäisen ja toisen vuosikurssin opiskelijoiden kotiväelle. Ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden huoltajille tarkoitetussa vanhempainiltapäivässä tutustutaan yleisesti lukio-opintoihin sekä lukion aloitukseen liittyviin ajankohtaisiin aiheisiin. Toisen vuosikurssin vanhempainillassa aiheina ovat ylioppilastutkinto sekä jatko-opinnot. Molemmissa vanhempainilloissa kotiväellä on mahdollisuus keskustella rehtoreiden, opinto-ohjaajan sekä opettajien kanssa. Näiden vanhempainiltojen lisäksi 9. luokkalaisille ja heidän huoltajilleen pidetään lukion esittelytilaisuus, jossa on mahdollista tutustua Lempäälän lukion toimintaan ennen kevään yhteisvalintaa.

Lempäälän lukion ykkösten vanhempainilta pidettiin etätilaisuutena maanantaina 19.10.2020 klo 18.00 alkaen.

Lempäälän lukion kakkosten vanhempainilta pidettiin etätilaisuutena maanantaina 19.4.2021 klo 18.00 alkaen. Vanhempainilta tallennettiin ja tallenteen voit katsoa tästä

Lempäälän lukion esittelyilta 9. luokkalaisille ja heidän huoltajilleen tiistaina 12.1.2021.

Esittelytilaisuus tallennettiin ja tallenteen voit katsoa täältä.

TERVETULOA TILAISUUKSIIN!