Vanhempainillat

Vanhempainiltoja pidetään ensimmäisen ja toisen vuosikurssin opiskelijoiden kotiväelle. Ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden huoltajille tarkoitetussa vanhempainiltapäivässä tutustutaan yleisesti lukio-opintoihin sekä lukion aloitukseen liittyviin ajankohtaisiin aiheisiin. Toisen vuosikurssin vanhempainillassa aiheina ovat ylioppilastutkinto sekä jatko-opinnot. Molemmissa vanhempainilloissa kotiväellä on mahdollisuus keskustella rehtoreiden, opinto-ohjaajan sekä opettajien kanssa. Näiden vanhempainiltojen lisäksi 9. luokkalaisille ja heidän huoltajilleen pidetään lukion esittelytilaisuus, jossa on mahdollista tutustua Lempäälän lukion toimintaan ennen kevään yhteisvalintaa.

Lempäälän lukion ykkösten etävanhempainilta pidetään keskiviikkona 13.10.2021 klo 18.00 alkaen. Linkki tulee tähän.

Lempäälän lukion kakkosten vanhempainilta pidetään maanantaina 27.4.2022 klo 18.00 alkaen.

Lempäälän lukion esittelyilta 9. luokkalaisille ja heidän huoltajilleen pidetään tiistaina 18.1.2022.

TERVETULOA TILAISUUKSIIN!