Opiskelijakunnan hallitus

Opiskelijakunnan hallitus koostuu opiskelijoista, jotka on valittu luottamustehtäväänsä. Opiskelijakunnan hallitus on lukiomme sydän. Hallitus edustaa koko lukion opiskelijakuntaa.

Opiskelijakunnan hallitus pyrkii edistämään opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelun, sekä opiskeluympäristön viihtyvyyttä. Hallitus on mukana lukion kehittämistä koksevissa kokouksissa ja osallistuu päätöksentekoon. Hallitus vastaa erilaisista teemapäivistä ja tapahtumista. Jokainen hallituksen jäsen saa aktiivisesta toiminnastaan kurssisuorituksen sekä todistuksen.

Opiskelijakunnan hallituksen jäsenet 2020:

Jussi Jarva, puheenjohtaja                                                                                                Vilma Kivi, sihteeri                                                                                                                Kaisa Raunio, rahastonhoitaja
Sofia Mäki                                                                                                                                               Tuuli Koppanen
Joel Lehtinen
Jussi-Pekka Hänninen
Juho Länsipuro
Anni Tiensuu
Marcus Nyberg
Joni Salonen

Ole rohkeasti meihin yhteydessä!

Seuraa meitä myös Instassa: lelu_opkh

Opiskelijakunnan hallituksen kokouspöytäkirjat:

Lukuvuosi 2020-2021

26.8.2020

10.9.2020

7.10.2020

Toimintasuunnitelma lv 2020-2021

Lempäälän lukion opiskelijakunnan hallituksen tehtävänä on edustaa opiskelijoita, edistää viihtyvyyttä lukiossa, toimia tiedonvälittäjinä opiskelijoiden ja opettajakunnan välillä ja mahdollisuuksien mukaan osallistua koulun ja sen ulkopuolisten tahojen väliseen yhteistyöhön.

Hallitus valmistelee, käsittelee ja päättää opiskelijakuntaa koskevista asioista. Käytännön toimiin kuuluu osallistuminen lukion yhteisten tilaisuuksien järjestämiseen, erilaisten hankkeiden esimerkiksi nälkäpäiväkeräyksen, päivätyökeräyksen tai vaikkapa oppikirjojen kierrätyksen organisoimiseen. Opiskelijakunnan hallitus osallistuu myös hyväntekeväisyyteen.

Opiskelijakunta saa varoja toimintaansa muun muassa limsa- ja välipala-automaatin ylläpidosta, valokuvauksen järjestelypalkkiosta ja päivätyökeräyksellä.

Lukuvuoden teema: hyvinvointi

Opiskelijakunnan ohjaavana opettajana lukuvuonna 2020-2021 toimii Taina Salonen

Toivotamme kaikille opiskelijoille antoisaa LeLu-aikaa!