Kevään yhteisvalinnan tulokset on julkaistu

11.8.2020

Uusien opiskelijoiden nimet on julkaistu Opetushallituksen ohjeen mukaisesti torstaina 11.6. Julkaisuluvan antaneiden, Lempäälän lukioon valittujen opiskelijoiden nimilista on tuolloin nähtävissä Virta-kampuksen pääovella ja koulun kotisivulla. Lisäksi valitut saavat päätöskirjeen valinnastaan kotiin kirjepostina.

Toivomme, että opiskelupaikan vastaanottaminen tai peruminen tapahtuu tiistaihin 16.6.2020 mennessä.

Jos opiskelija on antanut sähköpostiosoitteensa hakemuksella, hän saa sähköpostiinsa linkin, jonka kautta voi ottaa opiskelupaikan vastaan tai kieltäytyä siitä. Vaihtoehtoinen reitti on kirjautua Oma Opintopolku -palveluun Opintopolku.fi-palvelussa. Kirjautuminen Oma Opintopolkuun vaatii vahvan tunnistautumisen (esim. verkkopankkitunnukset).

Jos jostain syystä et voi sähköistä ilmoittautumista tai perumista tehdä, niin ole yhteydessä koulusihteeriin.

Tänä kesänä ei ilmoittauduta fyysisesti lukiolla. Päättötodistus tuodaan lukioon vasta, kun opiskelu kampuksella alkaa.

Lisätietoja

Valituille lähetettävässä kirjeessä on toimintaohjeet opiskelijoille ja huoltajille sekä täytettäviä lomakkeita.

Alta löydät tiedot lukuvuonna 2020-21 käytettävistä oppimateriaaleista. Ohjeet oppilastietojen tarkistamista varten sekä ohjeistus Wilman käyttöönottoon löytyvät myös alta. Mahdollinen erityisruokavalio ilmoitetaan Selvitys erityisruokavaliosta -lomakkeen avulla. Lisätietoja erityisruokavalioihin löydät täältä. Tietoa opiskelun tuista löytyy koulun kotisivujen Opiskelijalle -välilehdeltä.

Koulusihteeri Marja Ollonbergiin voit olla yhteydessä to 18.6 asti ja taas ma 3.8. alkaen sähköpostilla (marja.ollonberg(at)lempaala.fi) tai wilma-viestillä, wilmassa kohdasta henkilökunta. Kanslian puhelinnumero on 040 133 7407 (ma-pe klo 8-15). Koulusihteeri auttaa tarvittaessa sinua opiskelupaikan vastaanottamiseen yms. liittyvissä asioissa.

Opinto-ohjaaja Suvi Haapalahden tavoitat kesäkuussa 11.-12.6. ja 15.6. sekä taas elokuussa lukuvuoden käynnistyessä. Suville voi laittaa sähköpostia (suvi.haapalahti(at)lempaala.fi), wilma-viestiä kohdasta opettajat tai hänelle voi soittaa numeroon 050 383 9798. Opinto-ohjaaja auttaa tarvittaessa sinua kurssivalintoihin yms. liittyvissä asioissa.

Rehtorin Erkki Hytösen tavoitat numerosta 050 383 9674 tai sähköpostilla (erkki.hytonen(at)lempaala.fi). Apulaisrehtori Erno Tossavaisen vastaavasti tavoitat numerosta 040 133 7946 tai sähköpostilla (erno.tossavainen(at)lempaala.fi).