Koipitaipaleen aarteet esittelytilaisuus 9.9. kello 15-16 Kirskaanniemessä

10.9.2019

Lempäälän lukion opiskelijat ja 3DBear ovat yhdessä kehittäneet lisättyä todellisuutta ja sosiaalista mediaa hyödyntävän ulkoilmapelin ”Koipitaipaleen aarteet”. Peli on osa Opetushallituksen rahoittamaa hanketta, jonka tarkoitus on uudella tavalla inspiroida Lempäälän kuntalaisia, koululaisia sekä muita vierailijoita tutustumaan luontoon ja suojelualueisiin.

Pelin esittelytilaisuus järjestetään Lempäälä-päivänä 9.9. kello 15-16 Kirskaanniemen parkkipaikalla Koipitaipaleentie 100 h, Lempäälä. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Paikalla on Lempäälän lukion opiskelijoita, opettajia, 3DBearin ja kunnan edustajia.

Haasteet, pelin säännöt ja reitti sekä sovelluksen käyttöohjeet ovat ladattavissa verkkosivulta koipitaipaleenaarteet.eu tai vps.virtuaalikoulu.org/koipitaipale .

Tervetuloa esittelytilaisuuteen ja pelaamaan Koipitaipaleen aarteet -peliä!

Mika Setälä
mika.setala@lempaala.fi