Lempäälän lukion kevään 2021 yhteisvalinnan tiedot

3.8.2021

Uusien opiskelijoiden nimet julkaistaan Opetushallituksen ohjeen mukaisesti aikaisintaan to 17.6.

Lempäälän lukioon valittujen, julkaisuluvan antaneiden, opiskelijoiden nimilista on tuolloin nähtävissä Virta-kampuksen pääovella ja koulun kotisivulla www.lempaalanlukio.fi.

Opiskelupaikan vastaanottaminen tai peruminen viimeistään ma 21.6.

Jos opiskelija on yhteishakua tehdessään antanut sähköpostiosoitteensa hakemuksella, hän saa sähköpostiinsa linkin, jonka kautta pitää ottaa opiskelupaikka vastaan tai kieltäytyä siitä.

Vaihtoehtoinen reitti on kirjautua Oma Opintopolku -palveluun Opintopolku.fi-palvelussa https://opintopolku.fi/oma-opintopolku/. Kirjautuminen Oma Opintopolkuun vaatii vahvan tunnistautumisen (esim. verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen).

Jos jostain syystä opiskelija ei voi sähköistä ilmoittautumista tai perumista tehdä, niin hänen pitää olla yhteydessä lukion koulusihteeriin.

Tänä kesänä ei ilmoittauduta fyysisesti lukiolla. Päättötodistus tuodaan lukioon vasta, kun opiskelu kampuksella alkaa.

Lukion opo Suvi Haapalahti on tavattavissa lukiolla ma 21.6. klo 10-13, puh. 050 383 9798, s-posti: suvi.haapalahti(at)lempaala.fi Opiskelija tulee koululle tekemään ainevalinnat ma 21.6., mikäli hän ei ole niitä keväällä tehnyt tai opiskelija haluaa tehdä muutoksia jo tekemiinsä valintoihin. Jos ainevalinnat ovat kunnossa, koululla ei tarvitse tulla käymään.

Opo vastaa kysymyksiin Wilmassa, sähköpostilla tai puhelimessa to 17.6., pe 18.6. ja ti 22.6. klo 9-14.

Lisätietoja

Opiskelijan sähköpostiin ja lukion Wilmaan tulee ohjeita ja tietoja opiskelujen aloittamisesta.

Opiskelijoille ja heidän huoltajilleen tulee ohjeita ja tietoa Lempäälän lukion kotisivulle www.lempaalanlukio.fi

Koulusihteeri Marja Ollonbergiin voit olla yhteydessä to 24.6 asti ja taas ma 2.8. alkaen,

marja.ollonberg(at)lempaala.fi, Wilmassa kohdasta henkilökunta,

puhelin on ma-pe 040 133 7407 klo 8-15.