Lempäälän lukion lakkiais-/itsenäisyysjuhla 3.12. kello 13

16.12.2021

Linkki juhlan verkkolähetykseen

Lempäälän lukion syksyn 2021 ylioppilaiden lakkiaisjuhla pidetään Virta-kampuksen Erik Edner aulassa perjantaina 3.12. kello 13 alkaen. Heikentyneestä epidemiatialnteesta johtuen joudumme rajoittamaan juhlaan osallistuvien määrää vielä aiemmin suunniteltua enemmän. Lukion omasta väestä juhlaan osallistuvat syksyn ylioppilaat, juhlaesiintyjät sekä lukion henkilökunta. Lisäksi jokainen ylioppilas voi ottaa juhlaan mukaan kaksi läheistä. Valitettavasti emme voi ottaa juhlaan 3. ja 4 vuosikurssin opiskelijoita, vaikka alunperin näin oli tarkoitus toimia.

Mikäli yleisötilaisuuksiin liittyvät rajoitukset vielä muuttuvat ennen perjantaita 3.12., saatamme vielä joutua antamaan uusia ohjeita ennen juhlan alkua.

Juhlaan voi osallistua vain terveenä ja toivomme, että kaikki juhlaan osallistujat ovat kahdesti rokotettuja. Juhlassa käytetään kasvomaskeja. Tilassa on tarjolla käsidesiä ja sisäänkäynnin yhteydessä on myös mahdollisuus käsien pesuun.

Juhla lähetetään myös verkon kautta kaikille katsottavaksi. Linkki suoraan lähetykseen tulee lukion kotisivuille ennen juhlan alkua. Yhdistetyn lakkiais-/itsenäisyysjuhlan kesto on n. 1-1,5 tuntia.

Kaikkien syksyn ylioppilaiden tulisi olla lakkiaispäivänä paikalla Erik Edner aulassa viimeistään kello 12.15. Käymme vielä ennen juhlaa ylioppilaiden kanssa läpi juhlan kulun sekä asettelemme ylioppilaslakit paikoilleen.

Juhlaväelle tiedoksi, että kampuksen pysäköintialue saattaa olla varsin täysi jo ennen juhlan alkamista. Lähimmät vaihtoehtoiset pysäköintipaikat löytyvät Tukkitien päädyn pysäköintialueelta sekä Nuorisoseurantalon pihasta. Kampuksen piha-alueella ennen juhlan alkua toimivat pysäköinninohjaajat opastavat tarvittaessa pysäköintiin liittyvissä asioissa.