Tervetuloa aloittamaan kevätlukukausi kanssamme maanantaina 10.1.2022 klo 9.45.

21.1.2022

Alla Lempäälän kunnan tiedote lukion ja perusasteen opetusjärjestelyistä kevätlukukauden käynnistyksen osalta.

LEMPÄÄLÄN KOULUISSA ALOITETAAN KEVÄTLUKUKAUSI LÄHIOPETUKSESSA 10.1.2022

Lempäälän kunnan perusopetuksen kouluissa ja Lempäälän lukiossa aloitetaan kevätlukukausi lähiopetuksessa suunnitelmien mukaan 10.1.2022. Kouluissa noudatetaan OKM/THL terveysturvallisuusohjeita koronaepidemian leviämisen estämiseksi: huolehditaan hyvästä käsihygieniasta, riittävistä turvaväleistä ja maskien käytöstä 4. luokkalaisista eteenpäin. Maskien käyttöä suositellaan myös koulumatkoilla joukkoliikenteessä, takseissa ja saattoliikenteessä. Lisäksi ruokailuja ja välitunteja porrastetaan mahdollisuuksien  mukaan koulupäivien aikana. Koulut tiedottavat koulu- ja opetusryhmäkohtaisista ohjeista.

Opetuksen järjestämisestä päättävät kunnat ja paikalliset terveysviranomaiset. Lempäälässä seurataan tarkoin epidemiatilannetta ja mikäli epidemiatilanne vaatii muutoksia opetuksen järjestämiseen, tästä viestitään viivytyksettä Wilman välityksellä.

Turvallista kevätlukukauden alkua!

Lempäälässä 7.1.2022