Tervetuloa seuraamaan Lempäälän lukion vanhojen tansseja perjantaina 10.2.

13.2.2023

Lempäälän lukion toisen vuosikurssit opiskelijat, "Wanhat", tanssivat meidän yhteiseksi iloksemme perjantaina 10.2. Tanssiesityksiä pidetään päivän aikana useampia. Päivänäytökset opiskelijoille, oppilaille ja koulujen henkilökunnille järjestetään Virta-kampuksella sekä Kanavan, Hakkarin, Sääksjärven ja Vesilahden kouluilla. Tanssimassa käydään päivän aikana myös Lempäälän Kotokampuksella. Kotiväellä ja läheisillä puolestaan on mahdollisuus ihastella Wanhojen taitoja iltapäivän ja illan esityksissä.

Kello 16.00 Ideaparkin keskusaukiolla järjestetään kaikille avoin tanssinäytös.

Kello 18.00 Virta-kampuksella järjestetään tanssinäytös wanhojen läheisille. Kampuksen Erik Edner aulan katsomopaikkojen rajallisuuden takia illan näytökseen voi osallistua kolme läheistä/tanssija. Tanssiesitys kestää n. kello 19.30-20 saakka ja ohjelman lopussa myös yleisön on mahdollisuus tanssia.

Kello 17.00-18.00 Ruotsin kulttuurikurssin opiskelijat pitävät kahviota illan tanssiesitystä seuraamaan tuleville vieraille. Mukaan kannattaa siis varata hieman käteistä ;-)

Pysäköintipaikkoja kampuksen piha-alueen lisäksi on myös Tukkitien päässä.

Lämpimästi tervetuloa tanssiesityksiin!